niedziela, 20 grudnia 2015

Znajdź przed Świętami chwilę dla siebie! ;)





Czujesz się zmęczona przedświątecznym szaleństwem? Mam dla Ciebie pomysł na fantastyczny relaks - mleczną kąpiel :) Poczujesz się zrelaksowana a Twoja skóra będzie piękna i nawilżona. Oto prosty przepis:


Do ciepłej ale nie gorącej wody wlewamy litr mleka, możemy dodać też łyżkę miodu, zanurzamy się na ok. 15-20 min i relaksujemy;) Mleko bogate jest w proteiny, wapń i całe mnóstwo witamin co wpływa na naszą skórę regenerująco i nawilżająco :)

Taka chwila relaksu na pewno przyda się w przedświątecznej gorączce:)













Jeśli masz ochotę zaobserwuj mojego bloga, obiecuję że odwdzięczę się tym samym:))



10 komentarzy:

  1. Od samego patrzenia można się zrelaksować. Chyba wszyscy jesteśmy zmęczeni tymi przygotowaniami, za tydzień będzie już po wszystkim, wtedy tylko na Sylwestra będziemy się szykować, ale to już trochę spokojniej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka chwila relaksu jest jak najbardziej potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chwilę dla siebie, zwłaszcza jak jest naprawdę długa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ja nie mam wanny. Nie raz bym się tak relaksowała. Trzeba chyba będzie wyremontować łazienkę,bo jednak kabina to nie to samo co wanna.Pozdrawiam i Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebuje ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie chwila relaksu jest potrzebna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wymarzona taka kąpiel :) niestety mam prysznic... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w Święta planuję się wyspać :D

    OdpowiedzUsuń